Jeżeli nie trafiłeś z rozmiarem towaru lub towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go zwrócić w ciągu 28 dni roboczych od otrzymania przesyłki (14 dni na poinformowanie nas o zwrocie i kolejne 14 aby nadać do nas przesyłkę).

Wymiana tradycyjna poprzez poinformowanie nas o chęci wymiany poprzez pocztę elektroniczną.

Poinformuj nas w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru o chęci jego zwrotu. Prosimy wysłać email na adres: sklep@jeans24h.pl zawierający informację: numer zamówienia i co zostanie zwrócone z zamówienia.

Możesz również dołączyć przygotowany formularz wymiany (https://www.jeans24h.pl/formularze/oswiadczenie_o_odstapieniu_od_umowy.pdf) wypełniony elektronicznie za pomocą programu Adobe Acrobat.

Możesz go również wypełnić tradycyjnie i zeskanować. W ten sam sposób możesz również dołączyć dla nas dowód zakupu (paragon, etc.).

Zwrot poprzez płatną usługę "Wygodne Zwroty"

[BANER-WZ]

Odesłanie zwracanego produktu.

Wyślij nam przesyłkę na adres poniżej, możesz ją odesłać w dowolny sposób (Poczta Polska, Kurier). Koszt odesłania zwracanych produktów leży po Twojej stronie. Pamiętaj aby przesyłka była rejestrowana. W wypadku jej zaginięcia (licho nie śpi) będziesz mógł ją zareklamować, czy też śledzić na jakim etapie jest jej dostarczenie.

Prosimy również o niewysyłanie paczek ze zwrotem "za zaliczeniem" (płatność przy odbiorze), takie przesyłki kierowane do Nas nie zostaną przez nas odebrane.

W wypadku decyzji o odesłaniu nam przesyłki poprzez InPost prosimy kierować przesyłki na poniższy adres biura - przesyłki kierowane na pobliskie paczkomaty nie zostaną odebrane.

Pamiętaj, aby w wypadku tradycyjnego sposobu zwrotu poprzez pocztę elektroniczną dołączyć formularz zwrotu oraz dowód zakupu (np. paragon lub jego skan - w wypadku, jeśli wymieniasz tylko część produktów). W wypadku skorzystania z procesu poprzez konto klienta prosimy dołączyć tylko skan paragonu lub paragon.

Przesyłkę prosimy adresować:

Jeans24h.pl
Skrzeszewscy Sp. j.
Pl. Zwycięstwa 27,
28-100 Busko-Zdrój

Przypominamy, że zwracany towar:

  • nie powinien być używany, z wyjątkiem konieczności przymierzenia towaru;
  • nie powinien być pozbawiony metek, zarówno wewnętrznych, jak i dołączonych do produktu, opakowań;
  • nie powinien być zniszczony w inny sposób;
  • powinien być kompletny tj. zawierać wszystkie elementy w tym zapasowe guziki, zamki etc., o ile takie zostały do produktu dołączone.

W wypadku ubytków w zwracanym towarze prosimy o stosowną informację.

Zwrot środków fiinansowych

Zwrot środków finansowych otrzymasz na podane konto bankowe w formularzu zwrotu w możliwie jak najszybszym czasie, prosimy jednak o wyrozumiałość - procesowanie zwrotu może trwać kilka dni, niemniej jednak nigdy nie przekraczamy ustawowego okresu 14 dni roboczych.

Usługi dodatkowe - odbiór kurierski.

Możemy też odebrać od Ciebie wymieniany towar za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Koszt odebrania towaru wynosi 15 zł i leży po Twojej stronie. Aby zamówić taką usługę wyślij informację na adres e-mail: sklep@jeans24h.pl zawierającą numer zamówienia i wyraźne wyrażenie chęci skorzystania z usługi odbioru od klienta, zgodę na potrącenie 15 zł z kwoty zwrotu (jeśli wymieniasz na tańszą rzecz) lub pobrania przy dostarczeniu nowego towaru, adres z którego ma zostać odebrana przesyłka, a także datę kiedy kurier może odebrać przesyłkę (odbiór kurierski zgłoszony przed godz. 15.00 - najwcześniej kolejny dzień roboczy). Kurier będzie miał ze sobą wydrukowaną nalepkę adresową, należy tylko zapakować towar do wysyłki.